Říjen 2007

Kolik mají členů PCD?

21. října 2007 v 21:06 | Liyah
Hehe, vím že není zrovna dobrý dávat článek o PCD do rubriky Různé ale tady nemám o nich rubriku.... no všimla jsem si že v klipu PCD Don't cha je 7 členek! Já se dočetla že jich je jenom 6 tak vážně nevím.... jestli se pletu tak sry :o) ale fakt jukněte se dobře to uvidíte v 01:05.

Kopíruje Kanye west Fiftyho?

20. října 2007 v 22:09 | Liyah |  Ankety
Všimli jste si toho taky? V klipu Stronger od Kanye westa, a klip od 50 Centa-In da club je vidět že nejspíš Kanye west zkopíroval část s jeho videoklipu jak tam leží a oni ho operujou v klipu a ten klip od Kanye westra stronger se podobá tim jak tam Kanye leži....
Kanye westa - stronger ↑
50 Cent - In da club ↑
Co si o tom myslíte?

16.Diplom v bleskovce

20. října 2007 v 18:22 | Liyah
Moooc pěkný :o)

Podpořte ještě jednou Peťu!! Je ve finále!!!!

18. října 2007 v 19:11 | Liyah
Peťa je ve finále SONB a má tam celkem zklus tak prosíííím moc ji podpořte a aby to vyhrála její blog je fuckt BEST!!!! tak a hlasujte zde pro Peťu

The Prague Massacre - známe dalšího Fiftyho pražského předskokana!

17. října 2007 v 20:43 | Liyah |  *Koncert v Praze 21.11.2007*
Pomalu ale jistě blížící se Fiftyho koncert v Praze pomalu nabývá ostřejších kontur. G-Unit City vám přineslo jména některých předkapel, nyní pro naše vážené čtenáře exklusivně přinášíme další jméno. A je na co se těšit!

Předně si zopakujme již známá jména, předskakovat budou:

Moja řeč - slovenská partička z Handlovej, již tvoří duo Supa - Michadelik, se nedávno přestěhovala do Prahy, kde se snaží poměrně úspěšně prorazit. V roce 2006 jim vyšlo album S/M Show a na kontě mají i několik videoklipů. Na koncertech je pravidelně doprovází jejich dvorní DJ a producent DJ Ramon. Nechme se překvapit, jestli to pro fanoušky G-Unit bude to pravé, ale už teď lze bezpochyby konstatovat, že Moja reč rozhodně patří k tomu kvalitnějšímu, co lze v našich končinách zaslechnout.


Dále tu bude vystoupení chráněnců Bbaráku - CZECK BEATBOX ALLSTARS. Patrně nejznámější z této formace je dvojice Fany a Nasty, kteří prosluli kromě práci na prvním českém beatboxovém albu také nošením poněkud záhadného sponzorského oblečení s visačkami G-Unit Clothing. Dalšími účinkujícími vystupujícími pod hlavičkou Czeck Beatbox Allstars budou Jaro Cossiga, beatbox performer z tvůrčího teamu Archa.Lab, zakladatel BeatBurger Bandu, člen EU Beatbox AllStars a člen Beatboxer Entertainment N.Y.C. Co ty názvy znamenají se na G-Unit webu vážně neptejte :-) Dalším členem BeatBurger Bandu který vystoupí v Holešovicích bude Johny Týpek, jenž je prý velmi nadaný benjamínek crew a společně s ním i další talentovaný b-boxer - IvanHoe. Pozor, posledně jmenovaného si (tak jako já) nepleťte s jeho jmenovcem, který se u nás snaží s půjčeným BMW a falešnými bankovkami razit P.I.M.P rap. Uvidíme, jak se Fiftyho publiku bude jejich performance líbit. Jistě jsou ale lepší volbou než naprostá většina rapových uskupení fungujících v našich krajích.

Třetím známým jménem je DJ Tuco, rodák z anglického města Reading, jenž také žije v Praze, je dalším umělcem spřízněným s Bbarákem a údajně patří k vyhledávaným party DJs. Tento zarytý fanoušek Reading Football Club má na svém kontě několik mxtapeů a předskakoval mimo jiné nám dobře známé legendě KRS - One. V repertoáru má kromě Hip hopu i funk a elektronickou klubovou hudbu. V listopadu pak doufáme udeří spíše na našemu uchu lahodící boom bap strunu ;-)


A konečně se dostáváme k nově potvrzenému jménu, které našemu webu udělalo konečně opravdovou radost, není jím nikdo jiný, než nejlepší u nás žijící MC - NIRONIC! Atlanťan žijící v naší metropoli je bezesporu špičkou v našich vodách, po boku Indyho & Wiche už odehrál pěknou řádku vystoupení a letos právě spolu s DJ Wichem vydal velmi vysoce hodnocené album The Chronicles Of a Nomad. Na jeho flow, již místy obohacuje o svůj speed rap, se již velmi těšíme a jeho volbu považujeme za výtečnou.


NI, co dodat. Konečně někdo, kdo má u G-Unit publika šanci uspět a triumfovat

Tyhle všechny a poté hlavní hvězdu 50 Centa se svými hosty budeme moci díky t-music spatřit již 21.11.2007 v pražské T-Mobile Aréně! Samotné a tajemstvím opředené Fiftyho supportery a speciální hosty stále neznáme, ale podle naších zpráv bude Fiftyho banda čítat 15 lidí! Bude mezi nimi i DJ Whoo Kid? Další info již brzy na G-Unit City!

Linkin Park - Shadow of the day video!!!

15. října 2007 v 20:06 | Liyah |  Linkin Park - Videa
Lidičky, new video ke klipu Shadow of the day se dostalo ven trochu s předstihem ale je to nááádhera!!!! tak už to nečtěte a čumte:-D

Návštěvnost 8.10.2007-14.10.2007

15. října 2007 v 19:53 | Liyah
Navstevnost za minuly tyden (8.10.2007 - 14.10.2007) je:
Pondeli: 40
Utery: 26
Streda: 37
Ctvrtek: 38
Patek: 49
Sobota: 66
Nedele: 82 KLÁÁÁSA

Celkem: 338

Nicolas Cage o filmu The Dance a o 50 Centovi

15. října 2007 v 18:26 | Liyah |  *Ne-Ws*
50 Cent si odbude svoji druhou hereckou roli v boxerském filmu The Dance, ve kterém bude hrát s Nicolasem Cagem a který se do kin dostaví v roce 2008. Fifty se původně zúčastnil natáčení válečného snímku Home of the Brave, ten se však odložil na neurčito, a tak po autobiografii Get Rich or Die Tryin' bude The Dance skutečně jeho druhá herecká performace.

"Myslím, že už z očí mu je vidět, jaký je to úžasný člověk. O tom to všechno je. Dokážete přesně vyjádřit, co cítíte? On to dokáže. Řekl bych, že je to pro něj výborná role, on jí také výborně zvládne," řekl o 50 Centovi známý herec Nicolas Cage.

Příběh založený na skutečné události vypovídá o boxerovi, který v kriminále vězně učí svému řemeslu. Billy "The Kid" Roth, kterého stvární Nicolas Cage, pozná nový talent (50 Centa); vezme si ho pod svá křídla a doufá, že právě on je ten vyvolený, aby se mohl zúčasnit boxerské soutěže.
Nwm lidi jak vy ale na ten film se šíleně těším :o)

Fifty a sex...

15. října 2007 v 18:23 | Liyah |  *Ne-Ws*
Zpěvák 50 Cent odhalil tajemství své ložnice. Postel rád sdílí s několika ženami najednou. Kontroverzní rapper provozuje velmi často sex ve třech, partnerky shání mezi opilými ženami po barech. A když nejsou dostatečně pod vlivem alkoholu, nalívá do nich před orgiemi šampaňské u sebe na pokoji.
Sehnat opilou dívku v baru je podle 50 Centa nejsnazší cesta, jak si večer užít orgie či trojku. "Každý by měl mít právo pít v jakékoliv hodině, jestliže cítí, že to chce dělat. Člověče, zažil jsem spousty skvělých okamžiků a večírků v hospodách ještě po jedenácté v noci. Anglické zákony týkající se konzumace alkoholu způsobují, že lidé jdou často do sexu ve třech, a když jste venku tak pozdě, musíte do holek lít šampaňské. Ony tuhle věc zbožňují," svěřil se nedávno britskému časopisu Loaded Magazine černošský zpěvák.
Rapper je v sexu velmi liberální a odmítá konzervativní hodnoty, přesto prý propaguje bezpečnější sex. Více než nemocí se však obává potomků. "Každý by měl používat kondom, protože pití může způsobovat nárůst počtu dětí," vysvětlil 50 Cent, proč používat kondom.

Líííístek

15. října 2007 v 18:09 | Liyah |  *Koncert v Praze 21.11.2007*
Poznáváte lidi co to je? xD Jojo lístek na koncert jednoho největšího rapera všech dob 50 CENTA!!! se těším jak blecha!!! :o) sem dneska díky tomu měla druhý vánoce, a do bohnic mě neodvezli xD

Fifty předává své životní zkušenosti a odhalil další stránku své osobnosti

15. října 2007 v 17:51 | Liyah |  *Ne-Ws*
V pátek 12. října Fifty navštivil na pozvání starosty město Bridgeport ve státě Connecticut, kde se s nim setkali místni studenti kterým se snažil předat své životní zkušenosti, aby se mohli inspirovat jeho úspěchy a vyvarovat se jeho chyb. Bridgeportu se Fifty neocitl náhodou právě tam natáčí slibní snímek Righteous Kill po boku Al Pacina a Roberta de Nira. Toho právě využil starosta John Fabrizi, jenž se nejspíš ani vzdáleně nepodobá svým protějškům z jiných měst a států, kam má Fifty zakázaný přístup nebo je pouze trpěným zlem za účelem obchodního zisku, a tak pan starosta Fabrizi dokonce oficiálně vyhlásil pátek za Den 50 Centa.
↑ Svérázný a sympatický starosta Bridgeportu přivádí na radnici kriminálníka Curtise Jacksona ↑
Tento starosta prokázal jistou osobní statečnost, když bývalému obchodníkovi s drogami a konfliktnímu rapperovi s ne právě čistým trestním rejstříkem projevil řadu poct včetně předání symbolického klíče od bran města.
A Fifty tuto návštěvu obohatil příspěvkem na charitu přes prostřednictví G-Unit Foundation
věnoval místním komunitám na vzdělávání mládeže šek na 25.000 dolarů. I tady se starosta ukázal coby nečekaně vtipný chlapík, když směrem k řediteli obdarované instituce Hall Neighborhood House - Reggie Walkerovi, který držel onen nadživotní šek, prohodil: "Když za to ještě připíšeš nulu, Reggie, stejně si nemyslím, že to Curtis bude postrádat." Stejně tak dobrý dojem starosta udělal, když Fif mluvil o tom, jak narození syna Marquise před deseti lety zcela změnilo jeho život, Fabrici totiž kontroval, když kolemstojící informoval zasvěcenou poznámkou, že Marquisova přezdívka je 25 Cent. Česko má velkou smůlu že takový starostové už vymřeli :-(
Starosta neváhal a zeptal se Fiftyho o oficiální návštěvu tak i o setkáni asi se 30 místnimi studenty a Fifty prý ihned souhlasil. Při diskusi mu studenti mohli klást své dotazy a rapper reagoval bez okolků i na témata z oblasti jeho temné minulosti, týkajících se drog, nenávisti k pořádkovým složkám a životu na ulici.

Fifty tvrdí, že ty okamžiky, kdy zažíval největší tlak jej ve skutečnosti paradoxně k jeho úspěchu posunuly nejdál. "Ve svém životě jsem měl možnost udělat několik zkušeností, které rozhodně nemůžu označit za příjemné. Ale ony těžké a pro mne nebezpečné okamžiky byly tou zkušeností, která mi pomohla uvědomit si kým chci být, kam chci směřovat, stát se tím, kým jsem dnes. A dnes jsem na sebe sám hrdý ve spoustě věcí, kterých jsem dosáhnul."
"O život mi šlo v minimálně pěti případech, ale co, každej zažívá bolest. Ať už pochází od smrti rodičů nebo prožívání opravdu ničivého vztahu, Bůh nadělí bolest každému."

Studenti ze škol Harding, Central a Bassick také chtěli po Fiftym, aby se vyjádřil k otázkám týkajících se propagace drog, k tomu mimo jiné dodal: "V drogách nejedu. Dřív byly součástí mýho života, ale teď jdu jiným směrem. Ale v mé hudbě se pochopitelně odráží i ta dřívější část mého života." "Tak proč pokračujete v psaní tak rozhněvaných textů, když dnes už máte úplně jiné vyhlídky na budoucnost?" Zněla otázka na tělo. "Rap je velmi konkurenční záležitost," řekl studentům Fif, "nikdy nesmíte protivníkům dát najevo svá zranitelná místa, protože oni toho zneužijí proti vám. A také, třeba když malujete obraz, nenamalujete všechno jednou barvou. Stejně tak já zobrazuju různé části mé osobnosti, ale celý obraz vystoupí na povrch až s přibývajícím časem."
Ohledně jeho postoje k policii, jenž na veřejnost proniká prostřednictvím jeho textů řekl: "Ve skutečnosti pouze v jedné pece přímo říkám, že nenávidím poldy. Nejde o to, že bych nesnášel," řekl s pohledem na místního šéfa policie Bryana T. Norwooda, "ale vyjadřuju pocity sebe coby mladýho kluka, kterej přihlíží tomu, jak mu policajti odvádí brášku. A za to je nenávidí."

Po tomto setkání se jedna ze studentek přítomnému novináři svěřila: "Byl přesně takový jak jsem si ho představovala. Je milý a hodně toho dělá pro komunity. Pro mě, jako mladýho člověka, kterej taky párkrát šlápl vedle, je super vidět, že můžete dokázat totálně změnit svůj život."

Curtis recenze - pokračování 2

14. října 2007 v 20:19 | Liyah |  *Č-lánky*
Jak tedy dopadlo Curtis jako celek?

50 Cent určitě cítil velkou zodpovědnost k fanouškům, kteří mu pomohli dostat se na vrchol a určitě si přál uspokojit co nejvíce z nich, od hard core fandů z dob jeho začátků, až po ty, kteří mají rádi jeho hitparádové hity. Podle mne určitě dobrý plán, co bohužel nemohl nikdo tušit je fakt, že na současném trhu se to ukáže jako ne právě nejlepší strategie. Sám Fifty zmínil v několika rozhovorech, že při psaní několika pecek neudělal vůbec nic jinak, vznikaly naprosto stejným způsobem jako dřívější megahity. Podle nás měl na mysli především Amusement Park, Straight to the Bank a částečně i o Fully Loaded Clip. Co měl Fiddy pravděpodobně na mysli je fakt, že ačkoli například zmíněný Amusement Park má všechny kvality hitů jako Candy Shop či Just a Lil Bit, přesto jejich úspěchu nedosáhl ani vzdáleně. Jednou z hlavních příčin je jistě velmi špatné načasování, výběr pořadí singlů a prodlevy mezi jednotlivými singly a vydáním samotného alba. Tou další příčinou je prostý fakt, že současná situace takovýmto nahrávkám prostě nepřeje, masové publikum je touto produkcí přesyceno, nehledě na její nespornou kvalitu. Posluchači si prostě dnes přejí nové, originální postupy, což Fiddy nepochybně zachytil, napnul svoje síly a výsledek tohoto snažení známe pod názvem I Get Money.



Fiddyho potřeba uspokojit všechny typy svých fandů měla také za následek výběr různých typů tracků. Některé z nich by se mohly objevit klidně na multiplatinovém Massacru, jiné by slušely nejednomu z jeho pouličních mixtapeů. Bohužel se je nepodařilo skloubit úplně nejlépe, nebo je jejich zaměření příliš odlišné, každopádně výsledek je ten, že oproti GRODT nebo již zmíněnému The Massacre album nefunguje jako celek. Nelze sice v žádném případě říct, že by výběr tracků byl zcela špatný, ale albu chybí kompaktnost a proto zanechává nejednoznačný dojem.

Dalším faktorem, díky kterému můžeme dostat vtíravé podezření, že albu k dokonalosti něco málo chybí, je bezesporu fakt, že Fif se rozhodl pro Curtis najít již ono zmíněné "něco nového, neslyšeného". Proto se pustil do změn na postech producentů a namísto osvědčeného Scotta Storche, Eminema a vždy přítomného Dr. Dre, jemuž byl svěřen dohled na sotva dva a půl tracku, se Fiddy rozhodl hledat v nových vodách. Ve studiu se vystřídali umělci jako Swizz Beatz, Kanye West, dvorní hitmaker Beoncé Rich Harisson, J. R. Rotem, Pollow Da Don, Will I Am či Neptune's. Veškerý materiál vzniklý spoluprací s těmito umělci byl ale smeten z stolu. Podle nás měl ale Fif hledání v neznámých vodách zavrhnout hned, jakmile se ukázalo, že nepřináší kýžený závan čerstvého větru a měl vsadit na osvědčenou trojici Storch/Dre/Em. Je to samozřejmě jen spekulace, ale spolupráce s neznámými jmény a Timbalandem, který se bohužel kreativně vyčerpal na svých vlastních projektech, nedosáhla kýženého efektu. Na tomto faktu nic nezmění ani čestná výjimka v podobě zatím nejúspěšnějšího hitu - Ayo Technology.

Co albu neprospělo ze všeho nejvíce je Interscope. Vliv této firmy na naprosto všechny stránky alba je nesporný a trestuhodný. Díky mnohonásobnému odložení, úniků singlů i videí, neschopnosti načasovat vpád do hitparád a diletantství při výběru singlů utrpěl Curtis své nehlubší rány. Interscope se ukázal nejen neschopným, ale dokonce vysoce kontraproduktivním partnerem. To, co bylo možno spatřit kolem vydání tohoto alba, bychom si u jiných jmen stejného kalibru jistě nedokázali představit. Proto jsme také poprvé v historii bylo svědky ostrých Fiftyho prohlášení, a to včetně toho, kterým se rozhodl s touto firmou nadobro skončit, přestože Curtis ješte nabyl na světě a podle smlouvy jej čekají ještě další dvě alba. Rozmlácená okna, vybavení kanceláře a hodně drsné výrazy budiž toho důkazem.

Co album jednoznačně vyzdvihuje jsou hosté. Sbírka jmen je vskutku originální, až na Justina Timberlakea se nejedná o žádné okoukané tváře a dodávají Curtis osobitý styl. Žádná laciná sázka na jistotu v podobě lidí typu Lil' Wayna, jejichž obsazování je nyní v módě. Někomu naopak ale jistě vadí malá přítomnost členů G-Unit labelu, zejména to platí pro doteď všudypřítomnou fantastickou čtyřku. Vždyť s Fiftym se vždy objevovali Buck, ten tady má jen malý podíl na Fire a Banks chybí zcela. Yayův podíl byl již předem jistý, jsou s Fiddym bratry na život a na smrt. Ale i tak je Tonyho vliv spíše na úrovni práce s hosty a repertoárem, coby host se objeví jen v jednom tracku, Touch The Sky. Nutno ale dodat, že tento trend není ničím novým a na stejné množství fandů, které toto rozhodnutí nekvituje právě s nadšením, připadá stejná skupina, která nepřítomnost pro ně neznámých či nezajímavých jmen vítá.



Ze všeho na tomto albu panuje dojem poctivě odvedené práce. To platí jak pro výbornou řemeslnou práci na samotných trecích, tak pro již zmíněný výběr hostů či věci jako samotný vzhled alba. Z bookletu přímo čiší vysoká úroveň a samotná přední strana obalu je vyvedena nanejvýš vkusně a výběr fotografie dopadl na jedničku. I tady je patrný jasný posun od stylu GRODT a Massacre.

Posun oproti předchozím Fiddyho albům je jasně patrný i v textech. Nenarazíme už logicky na kařdém kroku na silně dramatické texty typu Many Man, vždyť Fifty už dávno nežije na ulici a přestože je se svými kořeny stále v kontaktu, drama které zažívá se přeci jen přesunulo do jiné polohy. O životu mezi prodejci drog a o atentátech na jeho osobu bylo vyřčeno již vše, stejně tak o Fiftyho cestě na vrchol . Teď je, nehledě na nynější prohru s Westem, stále na špici a to se také v jeho lyrice odráží. To ale neznamená, že by všechny texty z Curtis narážely jen Fiddyho neustálou účast v MTV 10 Most Popular Artist. Reflektují povahu jednotlivých songů, jako třeba u rytmické vypalovačky klubového zaměření Fire. A přesto že slíbil, že o svých úspěších bude rapovat jen ve Straight to the Bank, po řadě změn přibyla ze stejného soudku i I Get Money. Podobné téma má ale v Hip hopu většina textů a ani Curtis není výjimkou. Ale i na této placce jsou texty mnohdy velmi osobní (Smile I'm Leaving - i-Tunes Bonus Track) a často nečekaně útočné, mezi nimiž ční výtečný Man Down, jenž byl dokonce pro své narážky na práci policie vynuceně cenzurován vládou Spojených států (popisuje okolnosti atentátů na Fiftyho, přihlížení policie, odmítnutí spolupráce a následné nařčení z žalování). Fittyho oblíbené emoce - agrese a vztek - se objevují v textech hned několika tracků (My Gun Go Off), a někde se dokonce Fif vrací ke svým kořenům (I'll Still Kill). Pochopitelně spousta veršů se týká vlastních úspěchů a haterů (187) a hned několikrát se objevuje téma ženy a problémy s nimi. Celkově se dá říct že texty jsou psány stejným stylem jako předchozích albech. Fifty je uvnitř stále stejný jako na GRODT, jen prostě o pár let zestárnul a teď, při stavu svého konta, nemusí řešit každou drobnou roztržku a navíc u toho mávat pistolí.

Pokud bychom měli Curtis shrnout jednou větou, byla by to tato: Album je prostě po všech stránkách přímým odrazem toho, co se v současné době kolem 50 Centa děje. Nic víc, nic míň. Je na něm obsažen tlak, pod jakým vznikalo, rozpory z firmou i kolegy, ale i odklady, které se ostatně promítly také do několika násobných změn tracklistu. To vše mělo dopady negativní i pozitivní. Na Curtis je jednoznačně patrné, že Fifty je o několik let starší, takže vycítit se dá i Fiftyho posun coby osobnosti i změna jeho pozice v hudebním průmyslu. Vždyť v dobách GRODT měl ještě problémy s kolegy s drogového businessu a dnes je z něj pan ředitel s druhým největším kontem ve vodách HH. Z outsidera je dávno don, ale stále se snaží zbohatnout, nebo při tom zemřít.
zdroj: www.g-unitcity.cz

Curtis recenze - pokračování

14. října 2007 v 20:18 | Liyah |  *Č-lánky*
Straigt To The Bank - První vydaný single z alba. Video verze se ale dočkal až po tom druhém - Amusement Park, proto je všeobecně považován za single druhý. Vypuštění této skladby sice uspokojilo hladovějící fanoušky, ale její výběr pro první single byla jedna z největších příčin menšího úspěchu Curtis. Očekávání byla veliká a jednoznačně měla být místo ní nasazena bomba typu Fire nebo I'll Still Kill. Což ovšem neznamená že je to skladba špatná, špatná je jen coby single. Produkci se postaral Fiddyho souputník z Queens Ty Fiffe a drobnou pomocí přispěl i Dr. Dre. Do drsného beatu zasadil výrazný prvek svým vítězným smíchem Tony Yayo a v klipu také odstartoval kult svých tanečků, když během sypání bankovek předvedl v dobrém slova smyslu šílené kreace, které odpálily vlnu napodobování, která vrcholí v současné době díky I Get MoneyDance. Díky textu této pecky, kde Fiddy vyzvihuje své obchodní úspěchy a směje se tak haters do očí, se ujala další fiddyho přezdívka - I'm the general who salute me soldiers. Velmi slušný track, který nám dnes díky zmíněným okolnostem připadá jako z jiného, staršího alba.

Property Of G-Unit City

Amusement Park - Nejvíce podhodnocená skladba z Curtis. Sám Fifty s úsměvem přiznává, že se jedná o Candy Shop II (ale just a little bit :-). Její antré provázely drby o ukradeném beatu, které se později v souvislosti s Curtis několikrát opakovaly, ale byly vždy vyvráceny. V tomto případě navíc beat unikl z dílny Dangerous LLC Chrise Stylese. Vyšel o nějaký čas dříve s freestylem člena Dipset a nyní přívržence G-Unit Jimmyho Jonese na tejpu 7 Day Theory. Chris tehdy potvrdil, že beat byl oficiálně prodán jen Fiddymu a pozadí těchto událostí je dodnes nejasné. Ale zpět k tracku samotnému. Podle mne opravdu jediná pecka plně odrážející Fiddyho styl z dob Massacre se všemi atributy hitů jako Just A Lil' Bit či Outta Control REMIX. Perfektně odvedená práce ovšem zanikla díky naprosto nevhodnému načasování singlu (viz. jakákoli zmínka o Interscope v tomto článku). Když pomineme nejdůležitější fakt, že po jeho vydání bylo album odloženo o další dva měsíce, je nasnadě že tato skladba neměla nikdy vyjít jako první single a už vůbec ne těsně následovaná dalším - Straight to the Bank. Proto se nikdy nestala tak HOT peckou jak by si zasloužila a v TV se sotva mihla. Potenciál na to měla, v Dangerous LLC odvedli precizní práci a Fifova flow Property Of G-Unit Citybezvadně reflektuje atmosféru songu. Jedinou drobnou výtku bych věnoval lyrice, tady se Fiddy nemusel přesně držet fungující šablony Candy Shopu a výše zmíněných a mohl se pokusit být o něco více odvážnější a aktuálnější. Mluvím ovšem o originalitě, nikoli o odvážnosti tématu, text samotný je nabitý sexy atmosférou tak, že pro MTV musel být opět upravován. Celkově je Amusement Park velmi povedená věc a zasloužila by si určitě lepší osud.

Fully Loaded Clip - Temná pecka pro příznivce Fiddyho pouliční minulosti. Nahrávka jasně pasovaná do období mezi Power Of The Dollar a Get Rich Or Die Tryin'. Zazní pro Havoca typický zastřený a přitom znepokojivý beat a v lecčems se podobá How to Rob. V textu jmenuje spoustu známých osobností, hiphopových párů, kteří svoje partnerství využívají ke zvýšení popularity a sám se tím staví do odlišného světla. Jednoznačně povedený song s příchutí chemických výparů a ulice, kterému by slušelo undergroundové či více osobní album, na Curtis mu společnost hitů s hitparádovými ambicemi příliš neprospívá.

Peep Show - Vítejte ve strip baru, usaďte se, ukážem vám o co tu sakra jde! Tentokrát jde o kolabo s druhéhým Fiddyho bodyguardem - Eminemem, ten se ujal se produkce a zarapoval také jednu ze slok. Emova hostovačka potěší o to více, pokud si uvědomíme, jak málo je tato superstar nyní slyšet, naposledy jsme měli tu čest je slyšet na mixtapu The Re-Up. Property Of G-Unit CityZ beatu přímo sálá Emova osobitost a charakteristický zvuk. Jeho rap má pořád top formu a tak se nedivím, že další sólo album je tolik očekávané.Nejsilnější vlastností songu je nesporný potenciál zbořit klub, hypnotizovat parket a z dámského osazenstva udělat aspoň na pár minut striptérky. Mě osobně připomíná Outta Control (nikoli Remix). Posuďte sami: "Til the sun comes up, every night / We party and we party 'til daylight / We be gettin' it in come on we gettin' it in / A lil' Hennessy, a lil' juice and gin." Po tom, co se beat rozvine do své krásy, málokdo vydrží v klidu. Jelikož všichni známe rozsáhlý repertoár našich DJs a jejich chuť experimentovat nemůžeme počítat, že se zabydlí v našich klubech a to je opravdu chyba!

Fire - Disco Inferno 2007. To, co činí 50 Centa tak úspěšným, je mimo jiné schopnost napsat a ustát všechny typy pecek, od radiových hitů, přes street shit až po klubové bangery. Na Curtis opět najdeme zástupce všech těchto zmíněných a Fire se jasně řadí k těm posledně zmíněným. Jasně navazuje na pecky typu Disco Inferno a díky Nicole Scherzinger z Pussycat Dolls to má hitový říz. Tomu pochopitelně pomohl konečně na plný úvazek produkující Dr. Dre a díky tomu se tato pecka stala přesně tou skladbou, na kterou řada posluchačů hladově 13 tracků čekala. Fire byla taky jediným místem, kde se mohl objevit Young Buck, i když spíše symbolicky. Což budí dojem, že tvůrci alba Buckovi připsali tento part jen proto, aby se na albu objevil, protože jeho část je opravdu zanedbatelná. Naopak bez Nicol by se track neobešel určitě, barva jejího hlasu a způsob jejího zpěvu seProperty Of G-Unit City sem hodí výtečně a ve výsledku můžeme vytknout pouze nedostatečnou stopáž čítající sotva dvě a tři čtvrtě minuty. Možná i nástup po prvním Fiddyho zvolání Let's Go mohl být ještě ostřejší, ale to už by mohly shořet membrány našich reproduktorů. Vysoce nadprůměrná pecka mistrovsky kloubící hned několik prvků. Doufejme že se prosadí, potenciál na rozhodně to má. I když jak řekl sám Fifty, 50 Cent už je známé zboží a kdyby polovinu tracků z Curtis nahráli jiní umělci, už dávno by bořily hitparády. Tahle pecka ale rozhodně žádné změny na jakýchkoli postech nepotřebuje, je to Fireeee!

All Of Me - Smooth skladba, zástupce ženského elementu na Curtis. Výrazného ženského vokálu, který by na předchozích albech patřil Olivii, se tady se ctí ujala R&B diva Mary J Blige. Fiftyho rap do samplu z dechových jazzových nástrojů velmi dobře sedne, Maryin vokál se soulovými prvky je také bez chyby a beat sám všemu dodává nezaměnitelnou atmosféru, která se ve mě rozhostila již po prvních sekundách. Mary J. Blige si i po mnoha letech v branži drží kvalitu, refrén v jejím podání je radost poslouchat a skvěle sekunduje Curtisovu rapu, který je jako vždy nad věcí. Co vrhá stín na výsledný produkt je opět produkce Property Of G-Unit Cityby Jake One. Jakoby trochu nedodělaná, co rozhodně nesedí ideálně je aranžmá. Například konec písně je lidově řečeno přitažený za vlasy a Mary byla zbytečně nucena svůj hlas vyhánět až do nesmyslných výšek. Má atmosféru a svoje kouzlo, každopádně preciznější produkci se mohlo dosáhnout lepšího výsledku.

Curtis 187 - Opět dirty věc, kterou by jsme čekali spíše na mixtapu z roku 2000. Každopádně beat nezní jako z druhé strany desky, naopak je svěží. V textu se promítá agrese, kterou Fiddy zažil v minulosti a samozřejmě se prolíná do dnešních dní. Stále poukazuje, že je ochoten riskovat a nebojí se násilí jako cesty řešení svých problémů. "My eyes don't cry, I'm a fatherless child," cítíte z toho tu bolest? Ač má hlas silný a rázný, jdou z toho vycítit těžké dny a probdělé noci. Ale i probdělé noci G-Unit patří, tak směle dál. Tady se hodí osvětlit číslovku 187, jejíž význam může nýt nejasný, i když se ve Fiftyho textech nevyskytuje poprvé. Jedná se o policejní kód v Californii, který skrývá označení pro vraždu, útočníky bývá používán jako výhrůžka. Po Fully Loaded Clip je to druhý hardcore beat z Havocovy produkce, další věc, která vás má přenést zpět v čase do doby, kdy si G-Unit podmanili mixtape game.

Property Of G-Unit CityTouch The Sky - Yayo in tha house. Na každém albu musí být Tony Yayo, i kdyby to měl být jediný host, což nikoho asi nepřekvapí, Tony a Fif jsou přátelé na život a na smrt. Na Curtis se objevuje jejich kolabo coby tečka za celým albem, pokud tedy nepočítáme Smile (I'm Leavin), výbornou to pecku s nadmíru zajímavým textem, která se objevila pouze coby i-Tunes bonus a jejíž nepřítomnost na retail verzi Curtis opravdu nechápeme. Touch The Sky má za úkol postarat se o závěrečný cheer-up a jde jí to docela dobře. V refrénu se dočkají shout outu 2Pac a Notorius B.I.G., což ovšem provází sdělení, že dneska tomu šéfuje Fiddy. Této pecce by jistě udělala dobře větší agresivita beatu (K-Lassik Beats) a hlavně projevu Tonyho a Fifa. Povedená pecka, které je oslavou úspěchu G-Unit. Logická tečka za Curtis.

Curtis recenze

14. října 2007 v 20:17 | Liyah |  *Č-lánky*
Fiftyho prohra s Kanye Westem už pomalu přestává plnit stránky hudebních médií a nastal čas položit si otázku - jak si vede 50 Cent v souboji sám se sebou?

Obstál se svým třetím řadovým albem Curtis?

Po několika recenzích putujících po České i Slovenské republice se nyní můžete začíst i do příspěvku G-Unit City. Hodnotili jsme retail verzi u nás poctivě zakoupeného alba Curtis, tedy bez bonusového tracku Smile (I'm Leavin')
pro i-Tunes a bonusu pro britské země - Hustla's Ambition, a to track by track i jako celek. Naše recenze čítá vedle kritiky i řadu zajímavostí o jednotlivých stopách a místo hodnocení na číselné stupnici jsme zvolili podle nás mnohem přínosnější závěrečné shrnutí. Tak bez dalších průtahů směle do toho!

Intro - Je to zvukový záznam části filmového snímku Shooters. Jde o britský gangsterský film z roku 2002, ve kterém podle některých informací hráli i skuteční drogoví dealeři. Víme, že se jedná o Fiftyho oblíbený kousek. Perfektně navodí atmosféru pro celé album. Scénu, ze které rozhovor pochází, můžete vidět ZDE.

My Gun Go Off - Mohl Curtis začít lépe? Jedna z nejlepších skladeb alba, poznamenaná výtečnou produkcí Adama Deitchema a Erica Krasno. Basa v pozadí vévodí beatu a Fifty začíná bez kompromisu salvu ostrého rapu, který má sílu a průraznost na koleně přibrušovaných kulek, jasné poselství každému, Property Of G-Unit Citykdo by s ním chtěl změřit síly. Tvrdost a jistota v hlase jen podtrhuje agresivní text, vřele doporučuji všem váhavým zájemcům o zbrojní pas, hned vám bude jasné, co chcete. Jednoznačně jedno z nejmilejších překvapení alba, tvrdá a skvěle šlapající skladba.

Man Down - Ač by beat měl obsahovat prvky z písničky k seriálu Scooby Doo, rozhodně se nejedná o track pod psa! Oproti My Gun Go Off se agresivita ještě vystupňovala, i když beat zpomalil. Tentokrát první housle hraje piano a jeho divoké tóny, kterou jsou v pozadí doplněny syntetickými zvuky. Producent Detroid Red odvedl skvělou práci. Track je navíc i na dirty verzi alba výrazně cenzurován, Interscope nehodlal vypustit text, kde násilně útočí na polici a nebojí se živým způsobem umělecky ztvárnit atentát na Fittyho osobu a zároveň vyvrátit podezření z vraždy. Rapuje tam o svém postřelení a o známém faktu, tedy, že útočník byl po nedokonané Fiddyho vraždě potrestán zabitím: "I told my lawyer I ain't hurt of homey / And e'rybody know my niggaz murder him fo' me." Vynechány jsou pasáže, kde naráží na vládu či její ozbrojené složky, což společně s refrénem "I Murder Them" nejde v USA dohromady. Překvapivá a výjimečná skladba. Kdo by čekal takový text v roce 2007?

Property Of G-Unit City

I'll Still Kill - Jak nám dopadla první spolupráce Akona s 50 Centem? Šlape to jako proslulé švýcarské hodinky! Tři výstřely do ticha předznamenávají atmosféru celého tracku, následuje Akonův refrén ve stylu: "And when I hit the block, I still will kill! / And I don't want, nigga but I will, if I got to kill!" 50 Cent svůj part rozjíždí nekompromisní myšlenkou a dává vám na výběr: "Respekt pochází z obdivu nebo ze strachu, můžeš mě obdivovat nebo dostat kulku." Že nezapomíná na staré časy vám dojde, jakmile nakousne staré ožehavé téma Supreme: "Ask Preme 50 don't back down," (Back Down je také skladba z Get Rich Or Die Tryin', mimo jiné diss na Ja Rula a Murder Inc). Skladba je svižná a má spád, to díky skvěle produkci by DJ Khalil. Líbí se mi, že spolu vytvořili skladbu, která se hodí do klubu, přitom má téma ryze pouliční. Doufám, že po téhle spolupráci přijde další, protože úroveň prvotiny je výborná!

I Get Money - I Get it! I run New York! Tuhle pecku znáte jistě všichni, a nepochabně dlouho před vydáním Curtis. Okolnosti jejího vzniku nejsou nezajímavé. Problémy s vydáváním alba donutily Fiddyho jednat, tak vznikl Straight to the Bank Remix, tedy I Get Money. V beatu má prsty Apex Productions a nasadili laťku opravdu vysoko! Chytlavost a energie téhle pecce rozhodně nechybí, kvalitu můžeme posoudit podle toho, kolik rapových stars na ní najelo verzi vlastní, o hvězdně obsazeném Forbes 1-2-3 Billion Dollar Remixu ani nemluvě. Aby zajímavostí nebylo málo, objevily se nároky, které vzneslo hned několik umělců od Cassidyho až po méně známé interprety, jejichž společným jmenovatelem byl údajně jim ukradený beat. Nikdo však nepředložil žádné relevantní důkazy. Jediným samplem, ze kterého se čerpalo, byl Top Billin' od Audio Two. Přesto song sálá svým vlastním osobitým stylem. Textově zapadá do sekce money makers, vždyť kdo by se rádProperty Of G-Unit City nepochlubil tučným kontem a ziskem z jednorazového prodeje 400 milionů $? :-) Má také své oficiální taneční kroky v čele s hlavním trikem "roll the dice", které rád předvádí hlavně Tony Yayo. Dokonce proběhla i soutěž o nejlepší ztvárnění těchto kroků. Dále je třeba vyzdvihnout originální zpracování videoklipu, které inspirovalo i řadu trik oděvní značky G-Unit. Celkově se nastolil nový trend, tento track zkrátka předběhl svou dobu.

Come & Go - Původně plánovaný nosný singl, nyní se možná objeví jen coby single č. 6. Za beatem nestojí nikdo menší než jeden z Fiftyho bodyguardů Dr. Dre. Trošku vypomohl i slovem v refrénu. Fiddy track nazýval In Da Club Pt. 2 a naznačil to i v textu: "They say he couldn't do it, look now I did it / I topped 'In Da Club' I'm still sippin' the bub." Původně byl anoncován featuring Eminema a první snippety prozrazovaly silnější vliv původního beatu In Da Club, respektive obsahovaly stejnou, tolik charakteristickou basovou linku. Vše prodělalo několik změn, ale nakonec výsledek stojí za to. Nejvíce pak zaujmou polozpívané pasáže, které zároveň blíže odkrývají hlavní myšlenku textu: "Peoples always talkin' bout, my reputation, I don't love em, I don't need em, I don't care, what she do with him, its all good with me." Tato část je textem i hudbou inspirovaná písní z let osmdesátých, konkrétně seProperty Of G-Unit City jedná o Just be Good To Me od skupiny S.O.S. Band. Podle mně, jeden z nejpropracovanějších a zároveň nejvtipnějších detailů tohoto alba. In Da Club Pt. 2 to ale není, nachází se v jiné dimenzi, přesto tento track dokonale ukázal, jaká je škoda, že 50 Cent nevsadil na větší spolupráci s Dr. Dre.

Ayo Technology - Nejambicióznější pecka alba. Tento track byl zcela zjevně od začátku tvořen jako vůdčí single alba, i když jím měl původně být Come & Go, který ale nejspíš doznal změn a ustoupil do pozadí. O hitparádových ambicích svědčí i jména, která se na songu podílela. O beat se samplem ze staré videohry se postaral Timbaland se svým kolegou jménem Danja (vyslovuj jako bys četl Danger), jenž se podílel na megahitech Justina T a Nelly Furtado jako SexyBack, My love, Say It Right nebo Promiscious. Song třikrát změnil jméno, od Ayo Pornography, přes She Wants It až k Ayo Technology. K songu se opět váží neustále omílané problémy s Interscopem. Nejdříve byl na Fiddyho vyvíjen tlak na změnu textu, který se věnuje svádění a svůdným dívkám. Ten byl prý příliš vyzývavý pro radia a Fifty jej měl opravdu předělat. Poté song z bran Interscopu unikl, Fiftyho to rozlítilo, vždyť vody éteru ještě brázdil hit I Get Money. To ještě ale netušil, o kolik horší to bude u videa s Robinem Thickem. Nicméně na Fiddyho žádost o řešení nebyl Interscope schopen reagovat, tak alespoň poslal na Fittyho konto finanční částku potřebnou na řešení vzniklého problému a poraď si, jak umíš. Fiddyho label poté obvolával a posílal maily na všechny rozhlasové stanice a internetové servery se žádostí o stažení, což si poté pro velký úspěch všichni zopakovali u Follow My Lead. Přes veškerou snahu muselo být vydání tohoto čtvrtého singlu uspíšeno a Curtis přišel o další body. To ale songu samotnému neubralo nic na jeho kvalitách. Justin Timberlake, jenž se vedle Timbalanda objeví na postu hosta, odvádí standardně bezchybný výkon. Pokud bychom měli něco vytknout, tak snad Fif i Timbo mohli být při psaní o něco odvážnější a důraznější, ale na druhou stranu chápeme, že pro experimenty není u takovéhoto hitu místo. Nicméně track se povedl na výbornou, o čemž svědčí i to, jak dobře si vedl ve většině světových hitparád, kde se zpravidla držel v první desítce. Výborně funguje na koncertech, kde slovo AYO řve na plné pecky celé publikum. Rozhodně nejambicióznější pecka alba, která se podle plánu jako jediná prosadila mimo USA.

Property Of G-Unit City

Follow My Lead - Největší pohodovka alba. Plánovaný pátý single z Curtis, který by mohl nést přídomek Ryder Music 2007, ale Fiftymu příliš pohody nepřinesl. Očekávané kolabo s Robinem Thickem, jenž nedokázal Interscope uhlídat ani po zkušenostech a Ayo Tech. Uniklo dokonce i video, což jak víme vedlo Fifa ke zdemolování své manhattanské kanceláře a nekompromisnímu veřejnému očerňování Interscopu, které, podobně jako chyby stran vydavatelské firmy, nemá v historii obdoby. Těžko se ale Fiddymu divit, Follow My Lead měl být trumfem připomínajícím staré časy, ale potom, co jej všichni viděli spolu s I Get Money a Ayo Tech už nebylo možné u publika vyvolat zájem. Což je velká škoda, protože jazzový feeling této stopy je i mimo rámec Curtis unikátní a producentské duo J Hen & Dow Jones fungující pod názvem Tha Bizness se nemá věru začProperty Of G-Unit City stydět. Kombinace Thickova oldschoolového R&B projevu a Fiftyho klasického rapu funguje na výbornou. Velmi příjemná věc s chytlavým refrénem ve stylu Fiddyho pecek z The Massacre.

Movin' On Up - Nejspornější skladba alba. Movin' On Up není vůbec špatná věc, ale na tak očekávaném albu jako je Curtis podle nás nemá co dělat. Mnohem víc by jí to prospělo na příštím albu G-Unit, nebo na nějakém zásadním mixtapeu. Přesto jí nemůžeme upřít že je kvalitně zpracovaná, obsahuje samply z písní Do It Baby a Give Me Just Another Day od skupiny The Miracles, která ještě v dobách černých šelakových desek vévodila americkým hitparádám. Použití právě jejich samplů potvrzuje Fiftyho slova o hledání inspirace v základech černošské populární hudby. The Miracles byli první úspěšnou kapelou velmi proslulého labelu Motown Records, který dostal černé umělce do hitparád. Na začátku songu se objevuje intro od Russella Simmonse, jednoho z nejbohatších umělců HH vůbec. Pokud vám je jeho jméno povědomé, pak vězte, že jde o bratra Josepha Simmonse z Run DMC, jejichž další člen Jam Master Jay dostal Fiftyho do hry a zaplatil za to životem. V intru Russel říká: "The realest thing you could do is put a drum beat with nothing but a drum beat". Škoda, že se toho producent a autor beatu Jake One nedržel poněkud více. Fiddyho syrový text jako by pocházel z pouličního období před-Interscopové éry. Rozporuplná skladba, která se místo na Curtis měla objevit na G-Unit Radio Pt. 25.

50x50

14. října 2007 v 19:40 | Liyah |  *Ne-Ws*
Fif se opět pokusí přimět svoje fanoušky k rozšíření jejich vlastní knihovny, nyní se o to bude snažit prostřednictvím své bohatě ilustrované biografie. 2. října totiž vychází oficiální memoáry 50 Centa, ponesou název 50 X 50: 50 Cent in His Own Words.
Fifty vydává biografickou knihu, která se ale od běžné biografie bude lišit. Fifty už svou klasickou biografii navíc vydal vyšla 11.srpna 2005 pod názvem From Pieces to Weight: Once Upon a Time in Southside Queens a Fif v ní pod literárním dohledem Krise Exe popisuje svoji životní dráhu od jeho počátků, přes život na ulici včetně podrobné pasáže o atentátu až po naplnění jeho amerického snu. Včem se ale kniha 50x50 bude lišit? Kniha by měla vyprávět Fiftyho příběh skrze syrové a upřimné osobní eseje a budou tam sposty fotografii i vzácné rodinné snímky. Fiftyho komentář ke knize: Když si prohlížím ty fotky a díky tomu se mi vrací vzpomínky na dny mého vyrůstání v South Side Queens, zdají se mi hrozně vzdálené a připadá mi, že je to jen jako kdybych sledoval film. Ale všechny tyto kousky utvářely to, čím jsem - 50 Centem."
Property Of G-Unit City
Několik vzácných fotografii ↑
Kniha s podtitulem provokativní pohled do nitra duše 50 Centa by měla obsahovat vedle raritních fotografií i rukopisy Fiddyho textů, obaly mixtapeů, stage-passy a mnoho dalšího unikátního obrazového materiálu. A to nejlepší nakonec, součástí knihy bude i CD, obsahující doposud nikdy nevydaný materiál! Tento sběratelský set vychází opět u Pocket Books a nad stylistickou úrovní bděl Noah Callahan-Bever.
Jak se dá očekávat tak tady se této knihy určitě nedočkáme ale je to veliká škoda.Proč?! Jde o obavy nakladatelů z našeho malého trhu? Podle mne ne, vždyť memoáry vychází dnes doslova kde komu a mnohdy jde o osobnosti, jejichž popularita se se s tou Fittyho může jen těžko rovnat. Bohužel tedy opět nezbývá, než si opět pomyslet něco o povědomí o Hip hopu v našich zemích.
Asi začnu hledat obchody na netu kde bych to sehnala, a určitě to nebude zrovna lehká záležitost a ještě s moji angličtinou no těpic....

Fifty opět In Da hood

14. října 2007 v 19:07 | Liyah |  *Ne-Ws*
Pro fanoušky Fiftyho určině nebude žádné překvapení že Fifty se narodil a vyrůstal v největším z pěti základních newyorských obvodů Queens. Queens je rozlohou největší ze všech pěti obvodů a po Brooklynu druhý nejlidnatější. Drží také zajímavé prvenství v celých Státech, je etnicky nejrůznorodějším okresem. Žije zde tolik přistěhovalců, že počet v jiných zemích narozených obyvatel Queens se odhaduje na 44%. Přesněji se Fifty narodil ve čtvrti Southside a je jasné že nejde o tu nejbohatší čtvrť... Fifty se vypravil do své staré čtvrti a v patách měl reportéra servru the.point.is. Reportér narazil na hlavní překážku, nikdo se k němu nechoval přátelsky. Oslovený mladík ihned řekl důvod: Jestli chcete najít lidi, co vám něco řeknou o 50 Centovi, zkuste projít 'strip'. Ale pro vás asi bude těžký najít někoho, kdo s váma promluví, protože jste BÍLÍ." Strip je pak v místním jazyce označení pro jednu část Guy Brewer Boulevard, kde se nachází spousta krámků a obchodů a kde byl také Fitty v roce 1994 zatčen.
Sposta mladých lidí má pro Fiftyho jenom slova respektu. (taky kdo by si dovolil říct něco jinýho že?) Všichni řekli že i když Kanye west, prodal víc alb tak tato válka může mít jen jednoho vítěze a tím je 50 Cent. reportér zavítal i do místního barber shopou s názvem Butter Cutter, kde mu několik potetovaných mladíků řeklo alespoň několik vět. "Já už si svou povinnost splnil, chápeš," mluví o Fiftym a nákupu alba Curtis místní pětadvacetiletý údajný mlékař, "vždycky jsem respektoval Fifovu word game." V tom ale mladík zmlknul, stejně jako zbytek osazenstva, do krámku právě totiž nakráčel sám hledaný 50 Cent! "Oh shit," vykřikl mlékař, "I cannot believe it! Yo Fif, I love your new album, man!"
Ale dostat informaci je tam prostě nadlidský úkol. Tam totiž platí nepsané pravidlo že nikdo kromě samotného Generála nesmí podávat jakékoliv informace o sousedství bez požehnaní místních mocných. A když se novinář obrátil přimo na Fiftyho tak se dočkal odpovědi: A kdo vám dal svolení?" A když to reportér zkouší ještě jednou, dostane se mu už jen jediné odpovědi: "Nemám co říct." Neprůchodné. Zkouší se to tedy jinak: "Hej Fifty, můžeš mi říct o vlivu Southside na tvoji kariéru?" To už se ale Fif ani jeho doprovod neudrželi a sáhli po velmi ostrých výrazech a v zájmu vyhnutí se přiostření situace opustili barber shop a odjíždí v černém SUV. Tady reportér definitivně pochopí, že pro cizince bez tmavé pleti, tetování a toho správného původu se od místních nedozví zhola nic. Ať jsou pravidla místních mafií a gangů jakákoli, tady stále vládnou.
Jednou z věci o které Fif nechtěl mluvit, bylo to že v osmdesátých letech bylo Southside epicentrem válek gangů, díky čemuž přišla o život i Curtisova matka Sabrina, a to v jeho osmi letech. Pro připomenutí Fiftyho máma porodila Curtise Jamese Jacksona III ve svých patnácti letech, byla zavražděna ve svých 23. letech. Otce nikdy nepoznal. Způsob jak se s Queens dostat, bylo chodit do školy a prodávat fet. Tady se opět hodí vrátit k prohranému souboji s Westem. Sám Fif přeci mnohokrát řekl, že je dva nelze při zdravé mysli ani vzdáleně srovnávat a jejich původ a dětství je jistě z jedním důvodů, které měl Fiddy na mysli. Vždyť Kanye pochází z Atlanty V Georgii, jeho rodiče se sice v jeho tří letech rozvedli, ale přesto že žil s matkou Chicagu v Illionois, s otcem se West stále stýkal. Ray West, jak zní jméno jeho rodiče, se stejně jako matka s bídou rozhodně potýkat nemusel, stal se prvním černým fotografem v atlantském svazu novinářů a poté se věnoval činnosti křesťanského poradce, což ať znamená cokoli, faktem zůstává to, že v USA se v církvích točí neskutečné peníze. Westova matka, Dr. Donda West, pak zastávala vysokou funkci na Státní universitě v Chicagu a po odchodu do důchodu se podílela na Kanyeho kariéře jako managerka. Kanye tedy vyrůstal coby vyšší střední třída, navštěvoval soukromou střední školu a později akademii umění na chicagské státní universitě. Vidíte ten rozdíl mezi Fiftym?
Property Of G-Unit CityProperty Of G-Unit City
Property Of G-Unit CityProperty Of G-Unit City

First street milionaire

14. října 2007 v 18:38 | Liyah |  *Ne-Ws*
V ČR je Fifty se svým třetím major kouskem na devátém místě, pro zajímavost, Kanye West stále ani v TOP 50 (slovenský údaj bohužel neznáme, neboť jejich oficiální žebříček IFPI je neustále mimo provoz). Čísla tedy nadmíru uspokojivá. Další Fiftyho dílem bude jeho vlastní parfém. Ví se už jeho název a ten bude POWER. Doufejme že se dočkáme Fiftyho parfému i tady protože trh s kosmetikou je úspěšnější než z hudebními nosiči. Fifty je tedy, jak známo, v pozici miliardáře, který by si už s budoucností a dalšími svými kroky lámat hlavu nemusel. Přesto se odvážně pouští do vod pro něj neznámých či nečekaných. Výborným příkladem je street video k pecce So Serious, o které se píše na světových hiphopových blocích jako o té, kde Fifty rapuje s britským přízvukem. Fifty se zcela záměrně rozhodl vypustit street klip jakoby z dob svých teenagerských začátků, syrový, bez nejmenšího efektu, jen kamera a jeden záběr, nic víc. Po jeho zhlédnutí budou možná mnozí překvapeni, nic takového totiž žádná hvězda v pozici 50 Centa doposud neudělala. Nebo mají haters pravdu a Fif ze svého úspěchu zešílel? To nejspíše ne :-) Nedávno odpovídal na otázku: Neobával jste se někdy, že se z toho všeho zblázníte jako třeba nad-hvězdy Michael Jackson nebo Prince? "Nemyslím, že se z toho zcvoknu," zněla Fiddyho z úsměvem pronesená odpověď, "i když vlastně šílenci si o sobě nemyslí, že jsou šílení, že" ;-) Chce tím tedy Fif upozornit spíše na text? Možná, ale je velmi dobře možné, že se tím nesnažil říci nic a udělal to jen tak, z pohody. Což je docela pravděpodobné a u člověka v takové pozici, jako je Fif, jen obdivuhodné. Nebylo by to ostatně poprvé, co se 50 Cent s odvahou sobě vlastní nebál překročit do té doby nalajnované hranice.
50 Cent - So Serious

Justin Timberlake - Cry me a river

14. října 2007 v 13:59 | Liyah
Poslední dobou mě nějak chytl Justin Timberlake a moc se mi zalíbil tenhle song :o)
DOWNLOAD pravým tlačítkem myši!!!!

Moje přezdívky xD

14. října 2007 v 13:52 | Liyah |  Moje Kecy
Moje sestřička se nudila a tak mi vymyslela 7 přezdívek přesně na týden xD
Pondělí - Retard
Úterý - Máslo
Středa - Lolka
Čtvrtek - Hňup
Pátek - Blbec na druhou
Sobota - Tele
Neděle - Debil
xD

Animačky LP

13. října 2007 v 23:36 | Liyah |  Linkin Park - Fotky
Krutý xD